Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Ilse van Westendorp - 27 januari 2015 11:39

Det varlänge sen jag skrev ett inlägg. Jag vet att jag inta har skrivit mycket om musiken jag spenderar mest av min tid med. Det kommer nu. Jag har anmält mig till Musik direkt och ska va med i den 3e deltävlingen. Den är 20 februari i Östersund på storsjöteatern. Jag är riktigt taggad och nu blir det mycket övning och lite tid. Men jag får bli van med stress och korttids övningar inför konserter och sånt. När jag kommer hem blir det nog lite ridning med mamma, kanske lite gitarr och sång och så måste jag fixa lite saker till skoltidningen. Mycket att göra redan nu. Och det är 24 dagar kvar... Kanske ska köpa en julkalender så att jag kan hålla koll på hur länge jag har kvar att öva. Kul kul:) Till er som vill komma och lyssna på mig i storsjöteatern så kommer jag med tider senare när jag själv får reda på det.? Det kommer också komma upp på Facebook sidan. Vill ni följa den så kan ni leta på Ilse van Westendorp på Fb så kommer det upp två stycken. En privat o en offentlig. Ni kan ju gå in och gilla den offentliga??

Presentation

Jag heter Ilse och bor i Jämtland. Jag flyttade hit 2011 från Holland. Jag föddes 1999

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards