Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Ilse van Westendorp - 2 januari 2015 00:19

Jag heter då Ilse van Westendorp och är 15 år. Jag bor i en villa tillsammans med mina föräldrar och min äldre bror som blir 18 i februari. Jag har höns, två hundar, en kanin och 3 hästar. Jag rider rätt mycket på fritiden men mest av allt håller jag på med musik. Efter sommarlovet hoppas jag då också börja på Wargentin estet musik. Just nu är det antingen det eller så blir det natur internationell. Jag spelar rätt många instrument. Jag spelar piano, gitarr, tuba, blockflöjt och lite ukelele. Sedan sjunger jag också. Just nu ligger jag jävligt bra till när det gäller mina julbetyg. Det är jullov och igår var första dagen i 2015. Farfar är här. Han kom dagen innan julafton och stannar väl i några dagar till. Sedan åker han tillbaka till Holland igen.

Jullovet har varit rätt tråkigt faktiskt. Har inte gjort något speciellt. Jag fick jullov den 18:e och har väl inte gjort så mycket. Julafton var rätt tråkigt och nyårsafton med. Jag satt bara inne med familjen och kollade på tv. Under lovet har jag spelat och pluggat mycket. Vill ni typ följa mig så kan ni göra det på sociala medier.

Instagram: ivw_music

Youtube: ivwmusic

Twitter: ivw_music

Det kommer väl något inlägg om mina djur och min såkallade ''musikkarriär''.

Presentation

Jag heter Ilse och bor i Jämtland. Jag flyttade hit 2011 från Holland. Jag föddes 1999

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards